آیلتس

بهترین آموزشگاه زبان شیراز

موسسه گاما بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس ielts در شیراز و مدرن ترین مجموعه آموزشی کشور متناسب با درخواست و نیاز زبان آموزان دوره های زبان انگلیسی خود را ...

بهترین آموزشگاه زبان شیراز

با توجه به گسترش سبک های مدرن آموزشی و ناتوانی مجموعه های قدیمی آموزشگاه زبان شیراز در وفق پیدا کردن با این شرایط بسیاری از موسسات اموزش زبان شیراز در حال افول بوده و پیشنهاد میشود قبل از انتخاب هر مجموعه آموزشی درباره مدرسان آن مجموعه و روش های مورد استفاده در انها کمی تحقیق کنید..

تبریک به شیرازی ها !!
کسب رتبه ۲ بهترین آموزشگاه زبان کشور و برترین موسسه در کل جنوب توسط موسسه گاما

بر اساس رتبه بندی سایت معتبر چرب زبان موسسه آموزشی زبان گاما تنها موسسه خارج از تهران است که رتبه دوم را بین کل موسسات آموزش زبان کشور به خود اختصاص داده است. این افتخار بزرگی است برای شهر شیراز که مرکزیت اصلی موسسه گاما در آن قرار دارد.

بهترین آموزشگاه زبان شیراز

زمان ما مهمترین سرمایه ماست
پس آن را صرف کلاس های کهنه با افکار آموزشی منسوخ نکنیم!!
گاما مدرن ترین موسسه زبان در جنوب کشور

 زبان انگلیسی را به سبک جدید(ETP) در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس یاد بگیرید

اما در ۲ سال اخیر با معرفی کتاب ETP سبک جدید آموزش زبان انگلیسی شکل گرفته است.در این سبک کتاب آموزشی به زبان فارسی بوده و زبان آموز شروع به تبدیل و ترجمه متن آن به زبان انگلیسی می نماید. یعنی بدون اینکه متوجه شود شروع به یادگیری و تقویت هنر مکالمه خود میکند.البته در طول سیر پیشرفت کتاب قواعد نیز بصورت کامل قرار داده شده است.
دوره های مکالمه زبان انگلیسی دربهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شیراز توسط موسسه گاما با بهره گیری از این نسل جدید کتب اموزشی با عنوان ETP برگزار می شود.اصطلاح ETP اختصاری به معنای انگلیسی از طریق فارسی میباشد(English Trough Persiann)

موسسه گاما به عنوان یک مجموعه پیشتاز و بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس در زمینه آموزش های نوین زبان انگلیسی آیلتس در شهر شیراز و  کشور اولین مجموعه ای است که از این سبک آموزشی بهره می برد و زبان آموزان پس از گذشت نهایتا سه ماه از شروع کلاس به حدی خواهند رسید که بتوانند کارها و ارتباطات خود را در یک محیط انگلیسی زبان انجام دهند.

تدریس خصوصی آیلتس تضمینی توسط مدرس رسمی آیلتس استرالیا در شیراز در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس

دپارتمان زبان انگليسي و آزمون هاي بين المللي گاما(PTE,GRE,IELTS,TOEFL) مفتخر است زير نظر چهره ی برجسته تدريس زبان جناب استاد پایداری دربهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس درشیراز در موسسه زبان گاما برگزار کننده دوره های تدریس خصوصی آیلتس تضمینی آیلتس فعاليت كند. ايشان با سالها تجربه در زمينه آموزش،تأليف كتب آموزشي، پژوهش و تربيت مدرسان زبان بي شمار در استان فارس و البته امتحان گیرنده رسمی آیلتس مي باشد. گاما تنها مركز موجود در جنوب كشور است كه با متدهای جدید بریتیش کانسیل دوره هاي Pre-IELTS را زير نظر مستقيم خود ايشان برگزار می نماید.

تدریس زبان انگلیسی آیلتس (ielts)ویژه شاغلین در بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس شیراز

 موسسه گاما به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی آیلتس در شیراز وکشور دوره های زبان انگلیسی آیلتس (ielts)ویژه شاغلین و آیلتس خود را متناسب افراد شاغل تعریف و ارایه نموده است.یاد گیری زبان انگلیسی با توجه به محدودیت های فردی نیازمند تعریف مجددی از سبک های آموزشی قدیمی دارد.شعار یاد گیری زبان از طریق پکیج های آموزشی بدون نیاز به حضور در کلاس طی سال های گذشته صرفا یک تبلیغ بوده و به خاطر عدم دریافت خروجی مطلوب از این ابزارها کم کم جایگاه ایجاد شده خود را از دست داده اند.هرچند در صورت استفاده درست و به موقع از این ابزارهای کمک آموزشی سطح یاد گیری می تواند چندین برابر شود.

برای شرکت در کلاس های گاما کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید:

موسسه گاما

۰۲۱-۲۲۲۲-۲۶۰۸

۰۷۱-۳۶۴۷-۵۲۹۲

بخوانید
مدرک ایلتس به چه دردی میخوره
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را اینجا بنویسید یا سوال بپرسید

Please Login to comment
avatar
  توضیحات  
Notify of
Call Now Button
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پیام در واتساپ و دریافت مشاوره سریع
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
بستن
بستن