انگلیسی

موسسه فرهنگی آموزشی گفت و شنود شیراز

آموزش نقاشی در گفت شنود

برای اینکه بتوانید افکار و ذهن‌تان را روی کاغذ بیاورید و رنگ‎‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و خطوط را محو و برجسته کنید یا درخشش تصویر را کم و زیاد کنید باید با تکنیک‌ها و اصول هنر نقاشی آشنا باشید.
دوره‌های آموزش طراحی نقاشی در تصویرگران پویا اندیش ، به صورت ویژه‌ای برگزار می‌شود.
در این کلاس‌ها شما می‌توانید با توجه به علاقه شخصی خودتان انتخاب کنید که می‌خواهید با چه ابزار و تکنیکی هنر نقاشی را بیاموزید.
در دوره نقاشی هنرجویان می‌توانند با استفاده از :

رنگ و روغن ،
سیاه قلم ،
آبرنگ ،
مداد رنگی و …. هنر نقاشي راز پایه بیاموزند.

در کلاس‌های نقاشی دست هنرجو برای ایده‌پردازی و خلاقیت باز است.
در کلاس‌های طراحی و نقاشی پویا اندیش شما با یاد گرفتن تکنیک‌های مختلف و استفاده از ابزارهای متنوع به راحتی می‌توانید سبک و ابزار مورد علاقه خودتان را پیدا کنید و با توجه به آن مسیر نقاشی‌تان را گام به گام ادامه دهید .

سرفصل های دوره طراحی و نقاشی

arrow_orange_1 تنالیته سیاه و سفید arrow_orange_1 دو رنگ مکمل و سیاه و سفید
arrow_orange_1 پروژه پوانتیلیسم با خلوص رنگی arrow_orange_1 پروژه امپرسیونیسم
arrow_orange_1 پروژه اکسپرسیونیسم arrow_orange_1 آموزش چهره با لکه رنگ
arrow_orange_1 تکنیک کاردک arrow_orange_1 آموزش ترسیم حیوان با لکه رنگ
arrow_orange_1 پروژه ساخت و ساز کامل از طبیعت بی‌جان

دپارتمان عکاسی

در موسسه فرهنگی آموزشی گفت و شنود ، آموزشگاه های زیادی یافت میشود که در میان آنها اندک آموزشگاه هایی هستند که توانسته اند کیفیت و سطح آموزشی خود را بصورت یکپارچه و بروز حفظ نمایند.

آموزشگاه گفت یکی از معدود آموزشگاه هایی بوده که در این میان به چشم میخورد. اگر شما به دنبال تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای هستید،با شرکت در این کلاس ها  آموزش های حرفه ای رویای عکاس شدنتان را به واقعیت تبدیل کنید.

بخوانید
کلاس تضمینی آیلتس در اصفهان

بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز
کلاس و آموزش عکاسی

آموزش عکاسی

آموزش عکاسی به واسطه تقاضای زیاد، علایق شخصی و مهمترین علت آن پردرآمد بودن این حرفه باعث شده است تا علاقمندان در انتخاب یک آموزشگاه خوب مردد و شردرگم باشند !

در این میان آموزشگاه گفت و شنود بدلیل آموزش های ویژه و طراحی دوره های کاربردی نوپای خود توانسته محبوبیت بسیار بالایی را جهت ارائه خدمات خود مانند:

آموزش جامع عکاسی، آموزش نرم افزارهای عکاسی و مهمترین و اصلی ترین آموزش خود در این دوره یعنی آموزش نحوه کسب درآمد از این حرفه را بدست آورد .

نمونه کارهای هنرجویان آموزشگاه گفت و شنود

 

مدرک بین المللی عکاسی

مدرک بین المللی عکاسی آموزشگاه گفت و شنود  بعد از گذراندن دوره ،یک گواهی پایان دوره از سوی موسسه برای هنرجویان صادر میگردد .

هنرآموزان عزیز پس از گذراندن دوره میتوانند به صورت اختیاری نسبت به دریافت مدرک بین المللی پایان دوره عکاسی اقدام نمایند و مدرک بین المللی  GRS تحت لیسانس کشور انگلستان و اتحادیه اروپا که از معتبرترین مدارک ارائه شده در سطح بین المللی میباشد را دریافت نمایند .

لینک سایت :   www.grsgroupeu.com

بهترین آموزشگاه عکاسی شیراز

هزینه کلاس عکاسی

هزینه کلاس عکاسی به علل زیادی بستگی دارد ! از جمله آن که، شما تمایل به شرکت در چه دوره ای را داشته باشید و همینطور با کدام یک از اساتید دوره آموزش ببینید !

پیشنهاد میکنیم جهت آگاهی از هزینه ها، با کارشناسان بخش عکاسی آموزشگاه در تماس باشید

کتابفروشی آنلاین کتابجوو : نشر دیجیتال

وقتی وارد یک فروشگاه کتاب می‌شوی، حس خوبی به آدم دست می‌دهد. این ‌که کتاب را برمی‌داری و چند برگی از آن را ورق میزنی، شوق کتاب‌خوانی در وجودت اوج می گیرد. راستش، همین که بوی کتاب نو به مشام می‌رسد، آدم هوس کتاب می‌کند و دوست دارد  بیشتر و بیشتر کتاب بخواند.

بخوانید
ساختار رایتینگ آیلتس

در فروشگاه‌های مجازی، این حس و حال کمتر به چشم می‌خورد و آدم آن نزدیکی واقعی با کتاب را ندارد. اما فروشگاه ما هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. اگرچه در فروشگاه اینترنتی کتابجو  خبری از بوی کتاب  نیست، اما جایی است که برای تجربه‌ی یک خرید خوب می‌شود روی آن حساب کرد.

در فرصت‌های اندک میان هیاهوی روزانه، زمانی که می‌شود استراحت کوتاهی کرد، یک فنجان چای نوشید و به موسیقی دلخواه خود گوش کرد. زمانیست که می‌شود در فضای مجازی گشتی زد، اخبار روز را مرور کرد و بر روی عکس‌ها و حرف‌های دوستان نظر داد. زمانیست که می‌توان وارد این فروشگاه شد، کتابی سفارش داد و در فاصله‌ای کوتاه آن را تحویل گرفت. حال دیگر این نوای موسیقی و عطر چای شماست که به فروشگاه کتاب ما حال و هوایی دیگر می‌دهد.

بسیار خرسندیم که میزبان شما در کتابجوو هستیم.

کتابجوو ،امکان خرید اینترنتی کالاهای فرهنگی از طریق سایت شهرکتاب آنلاین در طبقه بندی زیر فراهم است:

– کتاب

– محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تاتر

– نوشت افزار و کمک آموزشی

– دست‌سازه های هنری

کلاس اسپیکینگ شیراز

در کلاس مکالمه زبان انگلیسی گاما ، شما نیازی به یادگیری مستقیم گرامر زبان انگلیسی ندارید. یکی از دلایلی که بسیاری از مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی با وجود علاقه فراوان و نیاز بسیار زیاد به این زبان بین المللی، یادگیری آن را بارها رها کرده اند این است که از یادگیری گرامر آن خسته شده اند. ما با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا در کلاس مکالمه زبان انگلیسی در شیراز خود، نیاز به یادگیری گرامر را تقریبا از بین برده ایم و سعی مان این است که به همان شیوه ای که کودک زبان مادری خود را می آموزد به شما زبان انگلیسی را تعلیم دهیم.

بخوانید
آموزش زبان چینی در شیراز

 

بهترین استادان زبان انگیسی شیراز

کلاس های مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native و یا اساتید با تجربه زندگی در خارج از کشور انجام میشود. یکی از مزایای استفاده از چنین اساتیدی در کلاس مکالمه زبان انگلیسی این است که علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی شما با فرهنگ و عادات کشورهای انگلیسی زبان توسط اساتید خود آشنا می شوید.

 

 

دوره مکالمه موسسه گاما شیراز

این دوره شامل سه ترم بوده که زبان اموز را از حد مبتدی به حدی خواهد رساند که زبان اموز بتواند در یک محیط انگلیسی زبان بصورت عامیانه ارتباط بقرار نماید

دوترم۱۵جلسه ای و یک ترم ۲۰ جلسه ای

کلاسها سه روز درهفته۱٫۵ ساعته  پانزده جلسه اول یک بیس گرامری کارمیشه بعدکامل مکالمه

شهریه دوره های مکالمه گاما

به طور کلی هزینه ثبت نام دوره های آموزش و چت و آمادگی آزمون زبان انگلیسی متغیر است.

لطفا با کارشناسان گاما تماس بگیرید:

 

 

برچسب ها

دیدگاه خود را اینجا بنویسید یا سوال بپرسید

Please Login to comment
avatar
  توضیحات  
Notify of
Call Now Button
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پیام در واتساپ و دریافت مشاوره سریع
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
بستن
بستن