کنکور

انتخاب رشته شیراز ۱۴۰۱ به روش دینامیک

انتخاب رشته شیراز ۱۴۰۱ به روش دینامیک

 

 بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور شیراز

بر اساس کارنامه و موفقیت مشاوران کنکور در شهر شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.

  1. مهندس مومنی (بنیان گذار انتخاب رشته دینامیک در کل کشور)
  2. مهندس محمدی

عامل های اصلی انتخاب رشته عالی

در انتخاب مشاور انتخاب رشته  خوب عامل های متفاوتی دخیل هستند که باید به انها توجه نمود. سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست  که بدان میبایست توجه نمود.

مجموعه آموزشی مهندس مومنی از قدیمیترین مجموعه های انتخاب رشته کنکور در شیراز با ارایه گستره ای از برترین مشاورین شهر شیراز و جنوب کشور با کارنامه ای بسیار قدرتمند راهنمای متقاضیان خواهد بود.

این روش توسط مشاور ارشد کنکور ، و تحلیل گر نرم افزارهای انتخاب رشته جناب مهندس مومنی طراحی و ابداع شده است
تیم مشاوره ای دینامیک در اقدامی بی سابقه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف با روشی به نام روش دینامیک که روشی است پویا و علمی اقدام به این عمل مهم نموده.

این روش حاصل ۱۸ماه تلاش شبانه روزی دانش اموختگان برتر شریف میباشد.

انتخاب رشته دینامیک چیست ؟

اصولا دو روش انتخاب رشته وجود دارد:
۱_ روش استاتیک
۲-روش دینامیک

روش استاتیک:

استفاده از سیستم دفترچه کنکور و اتکا به تجربه مشاور در کنکور های قبلی بدون در نظر گرفتن محدودیت ها،کاهش یا افزایش ظرفیت ها، کد رشته های جدید..(این روش به خاطر ضعف های بیشمار در حال انقراض میباشد)

بخوانید
بهترین دبیر زیست شیراز

روش دینامک:

ازمولفه های ۶تایی رتبه در سهمیه – رتبه در زیر گروه- رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه- نمره کل –اعمال علاقه مندی به رشته–رشته شهر یا شهر خاص و حذف رشته شهرهای نا خواسته ،یک دیاگرام خطی رسم شده سپس مولفه علاقه مندی به رشته وشهر به صورت دو ایتم متغیر اعمال شده و دیاگرام تحلیل شده اول با دو متغیر جدید به یک دیاگرام داینامیک ” دینامیک” تغییر میدهد.این التزام از سال های ۷۵ به بعد وجود داشته و درسه سال اخیر بااضافه شدن شرط معدل به حدنهایی رسیده.

یک مثال:

در فرایند انتخاب رشته رتبه در زیرگروه مهم است نه رتبه کل یا حتی رتبه سهمیه ،بطور مثال ممکن است رتبه کل شما در کنکور تجربی ۳۴۰۰ بوده در صورتی که رتبه در زیرگروه یک شما ۱۶۰۰ باشد .با توجه به باور عمومی که رتبه کل را رتبه اصلی قلمداد میکنند ، شما شانسی برای قبولی در رشته پزشکی ندارید در صورتی که رتبه اصلی شما برای رشته پرطرفدار پزشکی ۱۶۰۰ بوده و شما بر اساس این رتبه با دیگران سنجیده شده و مورد گزینش قرار میگیرید و در صورت انتخاب مهندسی شده و تحلیل دقیق میتوانید در رشته پزشکی تحصیل کنید.

زمان انتخاب رشته آزمون سراسری 

داوطلبان می بایست در بازه زمانی مشخص شده توسط سازمان سنجش و با توجه به رتبه ای که کسب نموده اند، نسبت به انتخاب و اولویت بندی کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند. نتیجه آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org در دهه دوم مرداد ماه منتشر می شود و پیش بینی می شود که فرآیند انتخاب رشته نیز در همان زمان صورت بگیرد.

بخوانید
مشاور کنکور شیراز _ بهترین مشاور تحصیلی از نظر رتبه های زیر هزار کیست؟

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری شیراز ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت.

تنها فاصله شما با بهترین مشاورن تیم دینامیک یک تماس است.

منتظر شما هستیم:

۰۹۱۷۲۰۵۴۰۴۵

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را اینجا بنویسید یا سوال بپرسید

Please Login to comment
avatar
  توضیحات  
Notify of
Call Now Button
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پیام در واتساپ و دریافت مشاوره سریع
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
بستن
بستن