کنکور

بهترین دبیر زیست شیراز

بهترین دبیر زیست شیراز

شاید شما هم با این موضوع مواجه شده اید که با  هرکدام از مدرسین زیست شناسی  در مورد ازمون کنکور و بهترین دبیر زیست شیراز پرسیده شود فرد خود را مدرس کنکور معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس  در کلاس های کنکور را دارا میباشد!!! ولی واقعیت این است که تعداد مدرسین کنکوری در درس زیست شناسی در هر شهر بسیار محدود بوده و آموزش های مبتنی بر کنکور کاری تکنیکال و تخصصی میباشد و صرف  داشتن مدرک دکتری و حتی تسلط کامل بر این درس  نیز دلیلی بر اینکه فرد میتواند مدرس کنکوری باشد نیست.

توجه: قبل از ثبت نام در هر مجموعه ای با تماس با آن مجموعه از دو موضوع مطمعن شوید:

اول اینکه طراحی دوره های کنکوری بر اساس نیاز جدید و منابع آموزشی جدید شکل گرفته باشد.
دوم اینکه  مدرسان علاوه بر کارنامه روشن و قدرتمند ، خود را با آخرین تغییرات کنکور وفق داده باشند.

بهترین دبیر زیست شیراز

کلاس کنکور زیست شیراز

در درجه اول باید به این درک برسیم که کسی که سال اول کنکورش هست و تجربه‌ای در زمینه کنکور نداره برای اینکه انتخاب درستی داشته باشه باید با کسانی مشورت کنه که تجربه لازم در زمینه کنکور رو دارند. افرادی که خودشون این مسیر رو طی کردن و با دغدغه‌‌ی کنکوری‌ها آشنایی دارند.

کلاس های کنکور زیست گاما با بهترین اساتید و با بروز ترین امکانات آموزشی در خدمت شما هستند.

 

بهترین دبیران کنکور شیراز

هر کدام از اساتید مطرح در زمینه درس زیست شناسی در یک بعد قدرتمند عمل میکنند. یعنی قبل از شرکت در کلاس هرکدام باید نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم و بر اساس آن دبیر خود را انتخاب کنیم.

بخوانید
انتخاب رشته شیراز 1401 به روش دینامیک

شناخت نقاط قوت و ضعف هر دانش آموز نیز کاریست پیچیده که مشاور قدرتمندی چون استاد خادمی میتواند آن را تشخیص داده و بر اساس آن بهترین دبیر زیست شناسی را به دانش آموز معرفی کند..

پس برای انتخاب بهترین دبیر زیست شناسی میبایست در جلسه ای مشاوره شرکت نمود و سپس انتخاب را قطعی کرد.

 

آیا کلاس کنکور لازم است

کلاس های کنکور یک از ابزارهایی است که در اختیار دانش آموزان قرار دارد تا بتواند به آن ها در مسیر قبولی کنکور کمک کند.

خیلی از کلاس‌های کنکور برخلاف تبلیغاتشون کیفیت آن چنانی ندارن، بنابراین استفاده از تجربیات کنکوری‌های سال گذشته و راهنمایی گرفتن از مشاور میتونه در انتخاب صحیح به شما کمک کند.

کلاسهای کنکوری که برگزار می شوند بالاخص اگر درست و منطقی اجرا شوند و دبیران و آموزشگرهای حرفه ای و کاربلد آن را اجرا کنند می تواند بسیار به دانش آموز برای موفقیت در کنکور کمک کند. کلاس های کنکور قوی با معلم های با سطح علمی و تجربه بالا می تواند ضعف های دانش آموزان را در زمینه درسی چهارسال تحصیلی بر طرف کند و در مسیر کنکور به دانش آموزان و افراد کمک کند. این کلاس ها می تواند به روند و جهت گیری مناسب درس خواندن و برنامه ریزی افراد یاری کند.اما همانطور که اشاره کردیم الزام آور برای قبولی در کنکور نیستند و این تفکر که برای موفقیت حتما نیاز به کلاس کنکور داریم باوری اشتباه است.

 

آموزشگاه کنکور زیست شیراز

شاید این شعارها برای شما هم آشنا باشه، این‌ها نمونه کوچیکی از تبلیغات موسسات مختلف در زمینه کنکور هست. گاهی اوقات تبلیغات و شعارهایی که از بعضی موسسات دیده میشه به قدری غیر قابل باور هست که خودشون هم به شعارشون می‌خندن!

بخوانید
کمپ مطالعاتی کنکور شیراز | پانسیون کنکور شیراز | لیست کمپ های مطالعاتی شیراز

بدلیل تغییرات گسترده در منابع آموزشی و نحوه طرح سوالات کنکور در چند سال اخیر موسسات قدیمی نتوانستند خود را با آن وفق دهند و متاسفانه دانش آموزان به خروجی مطلوب دست نیافتند.

در انتخاب بهترین موسسه کنکور در شیراز توجه به چند نکته بسیار ضروریست:

اول اینکه موسسه مورد نظر به روز بوده و بر اساس آخرین تغییرات کنکور سراسری تدریس انجام میدهد. بخاطر تغییرات سریع در سبک آموزشی و آزمون ها دیگر موسسات منسوخ با افکار کهنه جایی ندارند.

دوم موسسه از اساتیدی استفاده کند که کارنامه روشنی از خود به جا گذاشته اند و البته خود را نیز با سیستم جدید آموزشی وفق داده اند.

 

در کلاس کنکور کدام دروس شرکت کنیم

  • اگر می‌خواهید در کلاس تدریس خصوصی کنکور درسی شرکت کنید که در آن ضعف دارید نباید چشم بسته در کلاس کنکور همه دروس ثبت نام کنید.
  • از سوی دیگر کلاس کنکور می‌تواند برای رفع اشکال استفاده شود به عنوان مثال یکی دو جلسه کلاس خصوصی کنکور برای رفع اشکال در مبحث مشتق ریاضی.
  • شرکت در کلاس کنکور برای دروس رشته ریاضی بیش از تجربی و انسانی رواج دارد در رشته تجربی کلاس کنکور زیست و در رشته انسانی تدریس خصوصی عربی کنکور معمول‌تر است.

 

رتبه های برتر کنکور و کلاس خصوصی

اکثر رتبه های برتر کنکور شرکت در کلاس کنکور را تجربه کرده‌اند. برخی از آنان برای دروس بیشتری از تدریس خصوصی کنکور استفاده کرده‌اند. برخی به این نتیجه رسیدند که به کلاس خصوصی کنکور نیازی ندارند.
طبق آمار حدود ۴۰ درصد رتبه‌های برتر از کلاس کنکور برای قبولی استفاده کرده‌اند.اکثر رتبه‌های برتر کلاس کنکور را برای دروسی که ضعف داشته‌اند استفاده کرده‌اند.
رتبه های برتر کنکور تاثیر کلاس خصوصی کنکور را ۲۰ درصد دانسته‌اند. آنها ۸۰ درصد موفقیت در کنکور را وابسته به تلاش و پشتکار داوطلب می‌دانند.

بخوانید
انتخاب رشته کنکور بوشهر 1401 به روش دینامیک

 

جهت ثبت نام در کلاس ها ، هماهنگی و مشاوره انتخاب بهترین دبیر زیست شیراز با آقای خادم تماس بگیرید 
تماس بگیرید:

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را اینجا بنویسید یا سوال بپرسید

Please Login to comment
avatar
  توضیحات  
Notify of
Call Now Button
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پیام در واتساپ و دریافت مشاوره سریع
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
بستن
بستن