کنکور

انتخاب رشته کنکور شیراز

انتخاب رشته کنکور شیراز

انتخاب رشته کنکور شیراز

مرکز انتخاب رشته کنکور ۹۸

تضمین قبولی در بهترین رشته و دانشگاه ممکن

مجموعه آموزشی گاما  از قدیمیترین مجموعه های انتخاب رشته کنکور در شیراز با ارایه گستره ای از برترین مشاورین شهر شیراز و جنوب کشور با کارنامه ای بسیار قدرتمند راهنمای متقاضیان خواهد بود.

قطعا وقتی نتایج اعلام میشه همه ۱ میلیون نفری که تو کنکور ۹۷ شرکت کردن حتی اگه امیدی هم به قبولی نداشته باشن دوست دارن بدونن با رتبشون کجا قبول میشن… کاری که شاید برای خیلی ها یه علامت سوال بزرگ باشه یا خیلی ها برای دونستن اینکه با رتبشون کجا قبول میشن مجبور میشن هزینه های خیلی زیادی رو متحمل شن یا حتی خیلی ها در نهایت حتی اطلاعات اشتباهی میگیرن و حاصل نتیجه ۱ سالشون در کمال تاسف هدر میره…

پس باید کجا بریم برای انتخاب رشته عالی؟

بهترین مشاور انتخاب رشته شیراز

بر اساس کارنامه و موفقیت مشاوران کنکور در شهر شیراز میتوان به نام دو مشاور بزرگ و قدرتمند اشاره نمود.
۱ -مهندس مومنی (بنیان گذار انتخاب رشته دینامیک در کل کشور)

۲ -سرکار خانم زرگوش

مشاوره کنکور در شیراز نیز همچون شهرهای دیگر یکی از دغدغه های بزرگ برای دانش آموزان و خانواده های آنها میباشد.

در انتخاب مشاور انتخاب رشته  خوب عامل های متفاوتی دخیل هستند که باید به انها توجه نمود. سبک کاری مشاور ، سابقه کاری فرد و کارنامه ای که در این مدت از ان شخص حاصل شده از نکات بسیار مهمیست  که بدان میبایست توجه نمود. این روش توسط مشاور ارشد کنکور ، و تحلیل گر نرم افزارهای انتخاب رشته جناب مهندس مومنی طراحی و ابداع شده است.
گروه آموزشی گاما در اقدامی بی سابقه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف با روشی به نام روش دینامیک که روشی است پویا وعلمی اقدام به این مهم نموده.
این روش حاصل ۱۸ماه تلاش شبانه روزی دانش اموختگان برتر شریف میباشد.

بخوانید
انتخاب رشته کنکور بوشهر 1401 به روش دینامیک

انتخاب رشته دینامیک چیست؟

اصولا دو روش انتخاب رشته وجود دارد:
۱_ روش استاتیک
۲-روش دینامیک

روش استاتیک:

استفاده از سیستم دفترچه کنکور و اتکا به تجربه مشاور در کنکور های قبلی بدون در نظر گرفتن محدودیت ها،کاهش یا افزایش ظرفیت ها، کد رشته های جدید..(این روش به خاطر ضعف های بیشمار در حال انقراض میباشد)

روش دینامک:
ازمولفه های ۶تایی رتبه در سهمیه – رتبه در زیر گروه- رتبه کشوری بدون اعمال سهمیه- نمره کل –اعمال علاقه مندی به رشته–رشته شهر یا شهر خاص و حذف رشته شهرهای نا خواسته ،یک دیاگرام خطی رسم شده سپس مولفه علاقه مندی به رشته وشهر به صورت دو ایتم متغیر اعمال شده و دیاگرام تحلیل شده اول با دو متغیر جدید به یک دیاگرام داینامیک ” دینامیک” تغییر میدهد.این التزام از سال های ۷۵ به بعد وجود داشته و درسه سال اخیر بااضافه شدن شرط معذل به حدنهایی رسیده.

تفاوت فردی که با روش ایستا انتخاب رشته می کند بافردی که روش دینامیک را برگزیده چیست؟

اگرهردوفرد رادر یک وضعیت مشابه درنظر بگیریم وباعلایق همسان فرد اول در تحلیل اینکه در چه جایگاهی وجود دارد دچار خطای حداقل ۵۱ درصدی خواهدشد(حتی با احتساب این که تمام داده های کنکور سال قبل را داشته و با علم به داده های سال قبل نتیجه را تحلیل نموده و انتخاب رشته نماید)
اما
در انتخاب رشته دینامیک:
فرد مولفه های ۶ تایی رابا امتیازات و رکوردهای بقیه داوطلبان در
**دو طیف کمی
**و کیفی
موردبررسی قرار می دهد و در نهایت
****یک عدد کمی
در اختیار خواهد داشت که تصمیم گیری را راحت تر و ۴۸ درصد از همان فرد باانتخاب رشته استاتیک بیشتر است.
نتیجه ی مطلق دینامیکی:
۴۸%+۵۱%
مساوی با خروجی ***یک عدد کمی*** برای رشته شهر خاص.

بخوانید
بهترین دبیر عربی شیراز

یک مثال:

در فرایند انتخاب رشته رتبه در زیرگروه مهم است نه رتبه کل یا حتی رتبه سهمیه ،بطور مثال ممکن است رتبه کل شما در کنکور تجربی ۳۴۰۰ بوده در صورتی که رتبه در زیرگروه یک شما ۱۶۰۰ باشد .با توجه به باور عمومی که رتبه کل را رتبه اصلی قلمداد میکنند ، شما شانسی برای قبولی در رشته پزشکی ندارید در صورتی که رتبه اصلی شما برای رشته پرطرفدار پزشکی ۱۶۰۰ بوده و شما بر اساس این رتبه با دیگران سنجیده شده و مورد گزینش قرار میگیرید و در صورت انتخاب مهندسی شده و تحلیل دقیق میتوانید در رشته پزشکی تحصیل کنید.

****هشدار: اصطلاحات انتخاب رشته تضمینی- قبولی صد در صد- و اصطلاحات این چنینی نکات گمراه کننده و غیر واقعی در این باب است.****

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را اینجا بنویسید یا سوال بپرسید

Please Login to comment
avatar
  توضیحات  
Notify of
Call Now Button
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پیام در واتساپ و دریافت مشاوره سریع
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
بستن
بستن